សំណួរដែលគេច្រើនសួរ
-
ត្រឡប់ & សងប្រាក់វិញ។
-
ការបញ្ជាទិញ & ការដឹកជញ្ជូន
-
ការបោសសំអាតគយ និងការលុបចោល
-
ការទូទាត់និងថ្លៃឈ្នួល
-
យុទ្ធនាការ និងការផ្តល់ជូន
-
ឯកជនភាព និងព័ត៌មានទូទៅ
-
ភាពស្របច្បាប់ និងភាពជឿជាក់
No Faq Found
ត្រឡប់គោលនយោបាយ
ជាអកុសល យើងខ្ញុំមិនមានគោលការណ៍ផ្លាស់ប្តូរទេ។ អតិថិជនអាចប្រគល់ជូនវិញនូវផលិតផលខុស ខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬផ្នែកដែលបាត់បង់/ផលិតផលមិនពេញលេញ។ ក្នុងករណីផលិតផលខូច អតិថិជនត្រូវតែជូនដំណឹងដល់ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលបានកំណត់ និងគេហទំព័រ Ubuy ក្នុងរយៈពេល 3 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញហើយក្នុងករណីមានលក្ខខណ្ឌផ្សេងទៀត មានបើកដំណើរការប្រគល់ជូនវិញ រយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញ។ គោលការណ៍របស់យើងមិនដោះស្រាយបញ្ហាបារម្ភរបស់អតិថិជនបន្ទាប់ពី 7 ថ្ងៃនៃការប្រគល់ជូនទំនិញទេ។ យើងខ្ញុំសូមអភ័យទោសចំពោះភាពរអាក់រអួលដែលកើតមានឡើង។
អតិថិជនត្រូវទាក់ទងក្រុមការងារគាំទ្ររបស់យើង ដើម្បីរាយការណ៍អំពីបញ្ហាទាក់ទងនឹងផលិតផលដែលខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬខុស។ តំណភ្ជាប់មួយនឹងត្រូវផ្តល់ជូនអតិថិជនតាមអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែលដែលបានចុះឈ្មោះ បន្ទាប់ពីបានទាក់ទងក្រុមការងារជំនួយអតិថិជន។
មានតែផលិតផលខុស ខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬផលិតផលដែលមានផ្នែកបាត់បង់អាចប្រគល់ជូនមកវិញបាន។
- អតិថិជនត្រូវតែទាក់ទងមកយើងខ្ញុំក្នុងរយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញ។
- ផលិតផលត្រូវស្ថិតក្នុងស្ថានភាពមិនប្រើប្រាស់ និងអាចលក់ឡើងវិញបាន។
- ផលិតផលត្រូវស្ថិតនៅក្នុងការវេចខ្ចប់តាមសំណៅដើមរបស់វា រួមទាំងប្រអប់ម៉ាក/ក្រុមហ៊ុនផលិត គ្មានការខូចស្លាក MRP សៀវភៅណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់ និងប័ណ្ណធានា។
- ផលិតផលត្រូវតប្រគល់ជូនវិញដោយអតិថិជនទាំងស្រុងដោយមានគ្រឿងបរិក្ខារដែលភ្ជាប់មកជាមួយទាំងអស់ ឬអំណោយឥតគិតថ្លៃដែលមានបង្ហាញនៅក្នុងនោះ។
- ប្រភេទជាក់លាក់ ដូចជាផលិតផលខោអាវទ្រនាប់ ខោអាវទ្រនាប់ស្រ្តី ឈុតហែលទឹក ផលិតផលថែរក្សាសម្រស់ ទឹកអប់/សារធាតុបំបាត់ក្លិន និងសម្លៀកបំពាក់ស្ត្រី ហាងលក់គ្រឿងទេសនិងអាហារឆ្ងាញ់ គ្រឿងអលង្ការ គ្រឿងផ្គត់ផ្គង់សត្វចិញ្ចឹម សៀវភៅ តន្ត្រី ភាពយន្ត ថ្មជាដើម មិនមានសិទ្
- ផលិតផលដែលមានស្លាកសញ្ញា ឬគ្រឿងបន្លាស់ដែលបាត់បង់។
- ផលិតផលឌីជីថល។
- ផលិតផលដែលត្រូវកែសម្រួល ឬមានលេខស៊េរីដែលបាត់។
- ផលិតផលមួយដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់ ឬដំឡើងដោយអតិថិជន។
- ផលិតផលណាមួយដែលមិនមានទម្រង់ ឬការវេចខ្ចប់តាមសំណៅដើម ។
- ផលិតផលដែលបានដាក់គ្រឿងតុបតែងថ្មី ឬផលិតផលដែលមានកម្មសិទ្ធិជាមុន មិនមានសិទ្ធិទទួលបានការប្រគល់ជូនវិញទេ។
- ផលិតផលដែលមិនខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬខុសពីអ្វីដែលបានបញ្ជាទិញតាមសំណៅដើម។
អតិថិជនអាចប្រគល់ជូនវិញនូវផលិតផលខុស ខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬផ្នែកដែលបាត់បង់/ផលិតផលមិនពេញលេញ។ ក្នុងករណីផលិតផលដែលបាត់ អតិថិជនត្រូវជូនដំណឹងដល់ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលបានកំណត់ និងគេហទំព័រ Ubuy ក្នុងរយៈពេល 3 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញ ហើយក្នុងករណីមានលក្ខខណ្ឌផ្សេងទៀត បង្អួចត្រឡប់មកវិញត្រូវបានបើកសម្រាប់រយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញ។ គោលការណ៍របស់យើងមិនដោះស្រាយបញ្ហាបារម្ភរបស់អតិថិជនបន្ទាប់ពី 7 ថ្ងៃនៃការប្រគល់ជូនទំនិញទេ។ យើងខ្ញុំសូមអភ័យទោសចំពោះភាពរអាក់រអួលដែលកើតមានឡើង។
អតិថិជនអាចប្រគល់ជូនវិញនូវផលិតផលខុស ខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬផ្នែកដែលបាត់បង់/ផលិតផលមិនពេញលេញ។ ក្នុងករណីផលិតផលខូច អតិថិជនគួរតែជូនដំណឹងដល់ក្រុមហ៊ុននាំសំបុត្រដែលបានចាត់តាំង និង Ubuy ក្នុងរយៈពេល 3 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការចែកចាយ ហើយក្នុងករណីមានលក្ខខណ្ឌផ្សេងទៀត បង្អួចត្រឡប់មកវិញត្រូវបានបើកសម្រាប់រយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការចែកចាយ។ គោលការណ៍របស់យើងមិនដោះស្រាយបញ្ហាបារម្ភរបស់អតិថិជនបន្ទាប់ពី 7 ថ្ងៃនៃការប្រគល់ជូនទំនិញទេ។ យើងខ្ញុំសូមអភ័យទោសចំពោះភាពរអាក់រអួលដែលកើតមានឡើង។
អតិថិជនត្រូវតែបំពេញលក្ខខណ្ឌដូចខាងក្រោម ដើម្បីប្រគល់ជូនផលិតផលណាមួយមកវិញ៖
- អតិថិជនត្រូវតែទាក់ទងមកយើងខ្ញុំក្នុងរយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការប្រគល់ជូនទំនិញ។
- ផលិតផលត្រូវស្ថិតក្នុងស្ថានភាពមិនប្រើប្រាស់ និងអាចលក់ឡើងវិញបាន។
- ផលិតផលគួរតែស្ថិតនៅក្នុងការវេចខ្ចប់ដើមរបស់វា រួមទាំងប្រអប់ម៉ាក/ក្រុមហ៊ុនផលិត សៀវភៅណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់ ប័ណ្ណធានា និងស្លាក MRP នៅដដែល។
- ផលិតផលត្រូវតប្រគល់ជូនវិញដោយអតិថិជនទាំងស្រុងដោយមានគ្រឿងបរិក្ខារដែលភ្ជាប់មកជាមួយទាំងអស់ ឬអំណោយឥតគិតថ្លៃដែលមានបង្ហាញនៅក្នុងនោះ។
អតិថិជនត្រូវទាក់ទងក្រុមការងារគាំទ្ររបស់យើង ដើម្បីរាយការណ៍អំពីបញ្ហាទាក់ទងនឹងផលិតផលដែលខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬខុស។
អតិថិជនត្រូវតែបង្ហោះរូបភាព និងវីដេអូដែលត្រូវការទាំងអស់ ជាមួយនឹងការពិពណ៌នាសង្ខេបអំពីបញ្ហា ដែលនឹងជួយក្រុមស៊ើបអង្កេតករណីនេះ។
ដើម្បីដឹងបន្ថែម សូមចូលមើលគោលការណ៍ត្រឡប់របស់យើង ឬទាក់ទងក្រុមគាំទ្ររបស់យើង។
គោលនយោបាយសងប្រាក់វិញ។
នៅក្នុងករណីនៃប្រគល់ជូនទំនិញមកវិញ ដំណើរការសងប្រាក់វិញនឹងចាប់ផ្តើមតែបន្ទាប់ពីផលិតផលត្រូវបានទទួល ត្រួតពិនិត្យ និងឆែកមើលនៅអគារឃ្លាំងរបស់យើង។ នៅពេលផលិតផលត្រូវបានចាត់ទុកថាមានសិទ្ធិទទួឡបានការសងប្រាក់វិញ ចំនួនទឹកប្រាក់សំណងនឹងត្រូវបញ្ចូលទៅក្នុងគណនីធនាគាររបស់អ្នក/ គណនី Ubuy / វិធីទូទាត់ប្រាក់តាមសំណៅដើម។
នៅពេលយើងខ្ញុំចាប់ផ្តើមសំណងប្រាក់វិញ វានឹងចំណាយពេលប្រហែល 7-10 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការដើម្បីឱ្យចំនួនប្រាក់នេះបង្ហាញនៅក្នុងវិធីបង់ប្រាក់តាមសំណៅដើម។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ពេលវេលាសម្រាប់ការសងប្រាក់វិញទៅគណនីធនាគាររបស់អ្នកនឹងមានខុសគ្នាទៅតាមគោលការណ៍ទូទាត់ប្រាក់ធនាគាររបស់អ្នកផងដែរ។ ក្នុងករណីកម្មវិធី Ucredit ចំនួនទឹកប្រាក់នឹងបង្ហាញនៅក្នុងគណនី Ubuy របស់អ្នកក្នុងរយៈពេលម៉ោងធ្វើការ 24-48 ម៉ោង។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទងក្រុមការងារគាំទ្ររបស់យើង។
- តាមដានគណនីធនាគាររបស់អ្នក ព្រោះការទូទាត់នៃប្រតិបត្តិការអន្តរធនាគារអាចចំណាយពេលយូរជាងការរំពឹងទុក។
- ទាក់ទងធនាគាររបស់អ្នក ហើយមានលេខសម្គាល់ប្រតិបត្តិការរួចរាល់ដើម្បីចែករំលែក។
- ក្នុងករណីដែលអ្នកមិនទាន់ទទួលបានការបង្វិលសង សូមទាក់ទងក្រុមជំនួយអតិថិជនរបស់យើង។
នៅពេលដែលផលិតផលត្រឡប់ទៅឃ្លាំងរបស់យើង យើងនឹងចាប់ផ្តើមការបង្វិលសងវិញ។ វានឹងចំណាយពេលប្រហែល 7-10 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការដើម្បីឱ្យចំនួននេះឆ្លុះបញ្ចាំងនៅក្នុងវិធីបង់ប្រាក់ដើម។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ដូចគ្នានេះប្រែប្រួលទៅតាមស្តង់ដារទូទាត់របស់ធនាគារ។ ក្នុងករណី Ucredit ចំនួនទឹកប្រាក់នឹងឆ្លុះបញ្ចាំងនៅក្នុងគណនី Ubuy របស់អ្នកក្នុងរយៈពេល 24-48 ម៉ោងធ្វើការ។ សូមទាក់ទងក្រុមគាំទ្ររបស់យើងសម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម។
អតិថិជនអាចប្រគល់ជូនវិញនូវផលិតផលខុស ខូចខាត ខូចទ្រង់ទ្រាយ ឬផ្នែកដែលបាត់បង់/ផលិតផលមិនពេញលេញ។
ប្រសិនបើការបញ្ជាទិញមិនត្រូវបានប្រគល់ជូនទំនិញ ឬបាត់បង់ក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ការសងប្រាក់វិញនឹងត្រូវបង់ជូន។
សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតបន្ថែម សូមមើលគោលការណ៍ដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើង ។
ការបញ្ជាទិញ
លោកអ្នកអាចតាមដានការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកដោយមានជំនួយពីតំណភ្ជាប់តាមដានការបញ្ជាទិញ (Track Order) ដែលលោកអ្នកនឹងទទួលបាននៅក្នុងសំបុត្រ/SMS បញ្ជាក់ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។
លោកអ្នកអាចចុចលើជម្រើសតាមដានការបញ្ជាទិញ (Track Order) ដែលមាននៅខាងក្រោមទំព័រ ដើម្បីតាមដានការបញ្ជាទិញនៅលើគេហទំព័ររបស់យើង។
អ្នកប្រើប្រាស់កម្មវិធីអាចមើលជម្រើស ˜តាមដានការបញ្ជាទិញ (Track Order) ដែលមាននៅលើរូបតំណាងឬអៃខុនម៉ឺនុយ។ សូមទាក់ទងក្រុមការងារគាំទ្ររបស់យើង ដើម្បីទទួលបានជំនួយបន្ថែម។
គួរឲ្យសោកស្ដាយ យើងខ្ញុំមិនអាចផ្លាស់ប្តូរផលិតផលបានទេ នៅពេលការបញ្ជាទិញត្រូវបានកំណត់រួចហើយ។
បាទ/ចាស៎ វិក្កយបត្របញ្ជាទិញអាចផ្តល់ជូនតាមការស្នើសុំ។ សូមទាក់ទងក្រុមការងារសេវាកម្មអតិថិជនសម្រាប់ជំនួយ។
- សូមចូលទៅកម្មវិធីស្វែងរកសកលរបស់យើង ដើម្បីស្វែងរកផលិតផលដែលលោកអ្នកកំពុងស្វែងរក។
- ចុចលើផលិតផលដែលលោកអ្នកចង់បាន ដើម្បីមើលព័ត៌មានលម្អិតបន្ថែមអំពីផលិតផល។
- ជ្រើសរើសវត្ថុដែលលោកអ្នកចង់បាន ហើយជ្រើសរើសទំហំ និងចំនួនដែលលោកអ្នកពេញចិត្ត។ នៅពេលជ្រើសរើសហើយ បន្តដំណើរការដោយចុច 'Add to Cart'។
- ដើម្បីមើលរទេះរបស់អ្នក សូមជ្រើសរើសប៊ូតុងមើលរទេះ (view cart)។ បន្ទាប់មកលោកអ្នកអាចជ្រើសរើសបន្តទិញទំនិញ (Continue Shopping) ប្រសិនបើលោកអ្នកចង់បញ្ចូលទំនិញបន្ថែមទៀត ឬ ˜បន្តដើម្បីធានាការបង់ប្រាក់ចេញ(˜Proceed to secure checkout) ប្រសិនបើលោកអ្នកចង់បង់ប្រាក់ចេញ។
- ប្រើប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ប្រសិនបើមាន
- ប្រសិនបើលោកអ្នកចង់បន្តដំណើរការក្នុងនាមជាភ្ញៀវម្នាក់ សូមបញ្ចូលអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល និងព័ត៌មានដឹកជញ្ជូនទំនិញរបស់អ្នកដើម្បីបន្តដំណើរការ។
- ប្រសិនបើលោកអ្នកជាអតិថិជនដែលវិលត្រឡប់មកវិញ សូមបញ្ចូលព័ត៌មានលម្អិតរបស់អ្នកដើម្បីបន្តដំណើរការ។។
- ប្រសិនបើលោកអ្នកជាអតិថិជនថ្មី ហើយចង់ចុះឈ្មោះ សូមចុះឈ្មោះដោយប្រើព័ត៌មានលម្អិតទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក។
- ជ្រើសរើសវិធីដឹកជញ្ជូនទំនិញរបស់អ្នកដើម្បីបន្តដំណើរការ។
- ចុចលើវិធីបង់ប្រាក់ដែលលោកអ្នកពេញចិត្ត ហើយចុចលើជម្រើសបង់ប្រាក់បន្ត។
- ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកនឹងត្រូវកំណត់នៅពេលយើងខ្ញុំទទួលបានការទូទាត់ប្រាក់រួចហើយ។
ក្នុងករណីការបញ្ជាទិញមិនត្រូវបានប្រគល់ជូនទំនិញទេ សូមទាក់ទងផ្នែកជំនួយអតិថិជនរបស់យើង ឬក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលបានចាត់តាំងសម្រាប់ជំនួយ។
ការដឹកជញ្ជូន
ជាទូទៅការបញ្ជាទិញ ត្រូវបានប្រគល់ជូនទំនិញតាមការកំណត់រយៈពេលដែលបានបញ្ជាក់នៅក្នុងវិធីដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលបានជ្រើសរើសដោយអតិថិជននៅពេលបង់ប្រាក់ចេញ។
ក្នុងករណីគយទាមទារឱ្យអតិថិជនបង់ប្រាក់ ការប្រគល់ជូនទំនិញនឹងត្រូវបញ្ជាក់បន្ទាប់ពីការគិតថ្លៃត្រូវបានបង់ប្រាក់រួចហើយ។
បាទ/ចាស អ្នកនឹងទទួលបានការហៅទូរសព្ទ/សារ SMS ពីក្រុមហ៊ុននាំសំបុត្រមុនពេលដឹកជញ្ជូន។ លោកអ្នកអាចកំណត់ពេលការប្រគល់ជូនទំនិញទៅតាមនោះ។
- ប្រសិនបើជម្រើសអាចមាននៅក្នុងប្រទេសរបស់អ្នក។ លោកអ្នកអាចជ្រើសរើសបង់ពន្ធគយ ពន្ធកាតព្វកិច្ច និងពន្ធអាករជាមុន ឬនៅពេលប្រគល់ជូនទំនិញ។ ជម្រើសនេះអាចមាន និងគណនានៅពេលបង់ប្រាក់ចេញ។
- អាស្រ័យលើប្រទេស។ ពន្ធគយ ពន្ធកាតព្វកិច្ច និងពន្ធអាករអាចគិតប្រាក់ជាមុន និងគណនានៅពេលបង់ប្រាក់ចេញ។ អតិថិជនមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់អ្វីទេនៅពេលប្រគល់ជូនទំនិញ ហើយប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញគិតថ្លៃនូវចំនួនទឹកប្រាក់ណាមួយ សូមទាក់ទងផ្នែកជំនួយអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ជំនួយ។
- នៅតាមបណ្តាប្រទេសខ្លះ ពន្ធគយ ពន្ធកាតព្វកិច្ច និងពន្ធអាករមិនត្រូវបានគិតប្រាក់ជាមុនទេ។ អតិថិជននឹងត្រូវបង់ថ្លៃសេវាទាំងនេះទៅសេវាក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលបានកំណត់។
ទំនិញនៅក្នុងការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកអាចដឹកជញ្ជូនទៅលោកអ្នកក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញជាច្រើនដើម្បីឱ្យទំនិញទៅដល់លោកអ្នកបានលឿនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន!
ប៉ុន្តែកុំបារម្ភ! ការដឹកជញ្ជូនទំនិញណាមួយត្រូវបន្ថែមតែម្តងប៉ុណ្ណោះចំពោះការបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។ លោកអ្នកមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់ទាំងនេះម្តងទៀតទេ ប្រសិនបើលោកអ្នកនឹងទទួលបានការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកលើការដឹកជញ្ជូនទំនិញជាច្រើន។
ការបោសសំអាតគយ
- ប្រសិនបើបានបង់ប្រាក់ជូនគយជាមុន៖ អតិថិជនមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់អ្វីទេនៅពេលប្រគល់ជូនទំនិញ ហើយប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញគិតថ្លៃនូវចំនួនទឹកប្រាក់ណាមួយ សូមទាក់ទងផ្នែកជំនួយអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ជំនួយ។
- ក្នុងករណីដែលគយ ពន្ធកាតព្វកិច្ច និងពន្ធអាករមិនត្រូវបានគិតប្រាក់ជាមុន។ អតិថិជននឹងត្រូវបង់ថ្លៃទាំងនេះនៅពេលប្រគល់ជូនទំនិញ។
ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញជាធម្មតាយកចិត្តទុកដាក់លើនីតិវិធីនៃការត្រួតពិនិត្យរបស់គយ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ក៏អាជ្ញាធរគយអាចត្រូវការលិខិតប្រកាសជាបន្ទាន់ ឬឯកសារបន្ថែមពីអតិថិជនផងដែរ។ លោកអ្នកនឹងត្រូវផ្តល់ឯកសារ និងឯកសារចាំបាច់ទាំងអស់ឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើបានជូនទៅក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញ ដូច្នេះពួកគេអាចបង្ហាញឯកសារទៅអាជ្ញាធរគយ។
នៅពេលដែលគយមិនត្រូវបានបង់ជាមុនជាមួយនឹងការបញ្ជាទិញ អតិថិជនត្រូវទទួលខុសត្រូវលើការបង់ថ្លៃគយ រៀបចំឯកសារចាំបាច់ និងទទួលបានការដឹកជញ្ជូនដែលជម្រះពីគយ។
ចំពោះការទិញនីមួយៗដែលធ្វើឡើងដោយអតិថិជនតាមរយៈគេហទំព័រ Ubuy អ្នកទទួលនៅក្នុងប្រទេសគោលដៅក្នុងគ្រប់ករណីទាំងអស់ត្រូវតែជា “អ្នកនាំចូលកំណត់ត្រា” ហើយត្រូវតែគោរពតាមច្បាប់ និងបទប្បញ្ញត្តិទាំងអស់នៃប្រទេសគោលដៅសម្រាប់ផលិតផល។ ទិញតាមរយៈគេហទំព័រ Ubuy ។
ក្រុមហ៊ុននាំសំបុត្រជាធម្មតាយកចិត្តទុកដាក់លើនីតិវិធីនៃការបោសសំអាតគយ។ ក្នុងករណីដែលការដឹកជញ្ជូនត្រូវបានធ្វើឡើងនៅដំណើរការបោសសំអាតគយដោយសារការបាត់ ឬអវត្តមានឯកសារ/ឯកសារ/ការប្រកាស/អាជ្ញាបណ្ណរដ្ឋាភិបាល ឬវិញ្ញាបនបត្រដែលត្រូវការពី 'អ្នកនាំចូលកំណត់ត្រា'៖
- ប្រសិនបើ 'អ្នកនាំចូលកំណត់ត្រា' បរាជ័យក្នុងការផ្តល់ឯកសារ និងឯកសារចាំបាច់ដល់អាជ្ញាធរផ្ទាល់ខ្លួន ហើយជាលទ្ធផលផលិតផលត្រូវបានរឹបអូសដោយគយ Ubuy នឹងមិនចេញការសងប្រាក់វិញទេ។ ដូច្នេះ យើងសូមណែនាំយ៉ាងមុតមាំថា អ្នករៀបចំទុកជាមុន និងបញ្ជូនឯកសារពាក់ព័ន្ធ នៅពេលស្នើសុំដោយអាជ្ញាធរគយ។
- ប្រសិនបើការដឹកជញ្ជូនត្រូវបានត្រលប់ទៅឃ្លាំងរបស់យើងវិញក្នុងករណីបាត់ឯកសារ/អវត្តមាន។ល។ ពីភាគីអតិថិជន Ubuy នឹងសងវិញតែតម្លៃទិញនៃផលិតផលទៅអតិថិជនប៉ុណ្ណោះ។ ការគិតថ្លៃដឹកជញ្ជូន និងត្រឡប់មកវិញនឹងមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលក្នុងការសងប្រាក់វិញទេ។
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
ដើម្បីជៀសវាងការយឺតយ៉ាវក្នុងការដឹកជញ្ជូន គយអាចត្រូវការឯកសារខាងក្រោមពីខាងអ្នក៖
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
អាជ្ញាធរគយក៏អាចត្រូវការឯកសារបន្ថែមដែលមិនមានក្នុងបញ្ជីខាងលើដែរ។ អ្នកនឹងត្រូវបានជូនដំណឹងដោយក្រុមហ៊ុននាំសំបុត្រ ប្រសិនបើឯកសារជាក់លាក់មួយត្រូវបានទាមទារសម្រាប់គោលបំណងបោសសំអាត។
ដោយមានការគិតថ្លៃគយជាមុន មិនមានការគិតថ្លៃផ្សេងទៀតទេ។
ដោយមិនមានការគិតថ្លៃគយជាមុន ការគិតថ្លៃខាងក្រោមអាចត្រូវប្រមូលដោយក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនទំនិញ៖
- ការគិតថ្លៃលើប្រាក់ចំណាយ
- កន្លែងស្តុកទំនិញនាំចូលដែលគយគ្រប់គ្រងរហូតមានការទូទាត់ប្រាក់ ប្រសិនបើអតិថិជនបានខកខានផ្តល់ជូនឯកសារដែលត្រូវការតាមការកំណត់ពេលវេលា
- ពន្ធ
- ថ្លៃសេវាគ្រប់គ្រង
- ថ្លៃសេវារដ្ឋបាល
ការលុបចោល
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- ចូលទៅគណនីរបស់អ្នក។
- នៅក្រោម˜ជម្រើសកំណត់ថ្មី ចុចលើ បោះបង់ ហើយកំណត់សំណើរបស់អ្នក។
- ប្រសិនបើជម្រើសបោះបង់ការបញ្ជាទិញមិនអាចមានទេ សូមទាក់ទងក្រុមការងារជំនួយអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ការបោះបង់ការបញ្ជាទិញ។
ការទូទាត់
គេហទំព័រ Ubuy មិនគិតថ្លៃអ្វីបន្ថែមក្រៅពីការគិតថ្លៃដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងគយ។ នៅពេលលោកអ្នកធ្វើការទូទាត់ជារូបិយប័ណ្ណជាក់លាក់មួយ ធនាគាររបស់អ្នកអាចគិតថ្លៃភាពខុសគ្នានៃរូបិយប័ណ្ណ ប្រសិនបើចំនួនទឹកប្រាក់ប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ជាដុល្លារអាមេរិក ($) អឺរ៉ូ (EUR) ឬរូបិយប័ណ្ណផ្សេងទៀត។
ចំណុចខាងក្រោមនេះ គឺជាជម្រើសទូទាត់ប្រាក់ទូទៅ។
- PayPal
- VISA/Mastercard
ជម្រើសទូទាត់ប្រាក់ផ្សេងទៀត អាចរកបាននៅផ្នែកខាងក្រោមនៃគេហទំព័រ
- ពិនិត្យមើលរបាយការណ៍ធនាគារ/កាតរបស់អ្នក ហើយមើលថាតើចំនួនទឹកប្រាក់ត្រូវបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញនៅក្នុងគណនីរបស់អ្នកឬទេ។
- រង់ចាំ 24 ម៉ោង ចំនួនទឹកប្រាក់ដែលបានកាត់យកនឹងត្រូវបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញទៅគណនីរបស់អ្នកដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
- សម្រាប់ជំនួយបន្ថែម សូមទាក់ទងក្រុមការងារគាំទ្ររបស់យើង។
- សម្រាប់ការបង់ពន្ធគយជាមុន៖ ពន្ធគយ/ពន្ធនាំចូល និងថ្លៃសេវាពន្ធដែលបង់នៅពេលបង់ប្រាក់ចេញ គឺជាការប៉ាន់ប្រមាណថ្លៃសេវា ហើយមិនពិតប្រាកដទេ។ ប្រសិនបើថ្លៃសេវាពន្ធគយជាក់ស្តែងលើសពីថ្លៃសេវាពន្ធគយដែលបានប៉ាន់ស្មាននៅពេលធ្វើការបញ្ជាទិញនោះ គេហទំព័រ UBUY នឹងបង់ថ្លៃសេវាបន្ថែមដែលបានគិតថ្លៃ។
- សម្រាប់ការបង់ប្រាក់ពន្ធគយជាមុន៖ ពន្ធគយ/ពន្ធនាំចូល និងពន្ធអាករ នឹងគណនាដោយអាជ្ញាធរគយ។
ស្ថានភាពការបញ្ជាទិញដែលបានផ្អាក ឬបានបោះបង់ មានន័យថាយើងមិនបានទទួលការទូទាត់ប្រាក់ពីលោកអ្នកទេ។ ប្រសិនបើចំនួនទឹកប្រាក់នៃការបញ្ជាទិញត្រូវបានកាត់ចេញពីគណនីរបស់អ្នក ហើយស្ថានភាពការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកនៅតែបង្ហាញការផ្អាក ឬការបោះបង់។ លោកអ្នកអាចរង់ចាំពីរបីថ្ងៃសម្រាប់ចំនួនទឹកប្រាក់ដែលត្រូវបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញក្នុងគណនីរបស់អ្នក ឬសូមទាក់ទងផ្នែកទទួលអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ជំនួយបន្ថែម។
យុទ្ធនាការ និងការផ្តល់ជូន
T&Cs ដែលបានចុះបញ្ជីនៅក្រោមយុទ្ធនាការ & ការផ្តល់ជូនមានសុពលភាព និងអាចអនុវត្តបានក្នុងរយៈពេលកំណត់តែប៉ុណ្ណោះ។ ការកំណត់ពេលវេលានិងលក្ខខណ្ឌទាំងនេះ មិនអនុវត្តចំពោះផលិតផលបញ្ចុះតម្លៃរួចហើយនោះទេ។
លោកអ្នកត្រូវតែបញ្ចូលលេខកូដប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃរបស់អ្នកនៅក្នុងកន្លែងដែលសមស្របនៅលើទំព័ររទេះ ឬនៅលើទំព័របង់ប្រាក់ចេញ។ សូមប្រាកដថាគ្មានកន្លែងបន្ថែមមុន និងក្រោយលេខកូដ ហើយបញ្ចូលកន្លែងពេលដែលលោកអ្នកវាយបញ្ចូល ឬបិទភ្ជាប់លេខកូដទៅក្នុងប្រអប់ដែលបានផ្ដល់ជូន។
លេខកូដប័ណ្ណអាចអនុវត្តបានតែលើតម្លៃផលិតផលប៉ុណ្ណោះ។ ការបញ្ចុះតម្លៃមិនត្រូវបានអនុវត្តលើការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងថ្លៃគយទេ។
ឯកជនភាព និងព័ត៌មានទូទៅ
- យើងប្រើកម្មវិធីឃូគីកម្មវិធីឃូគីនៅលើគេហទំព័ររបស់យើងដើម្បីប្រមូលស្ថិតិអ្នកទស្សនា សម្រាប់គោលបំណងផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងបទពិសោធន៍របស់អ្នកប្រើប្រាស់គេហទំព័ររបស់យើង។ យើងអាចធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មាននេះម្តងហើយម្តងទៀតតាមតម្រូវការ។
- យើងខ្ញុំសូមណែនាំលោកអ្នកឱ្យចូលមើលទំព័រនេះជាប្រចាំ ដើម្បីរក្សាព័ត៌មានថ្មីៗទាក់ទងនឹងកម្មវិធីឃូគីដែលយើងប្រើនៅលើគេហទំព័ររបស់យើង។
- ការយល់ព្រមរបស់អ្នក - លោកអ្នកយល់ព្រមចំពោះការប្រើប្រាស់កម្មវិធីឃូគីដោយយើង និងអ្នកផ្តល់សេវារបស់យើងដោយចុចលើជម្រើសទទួលយកកម្មវិធីឃូគីនៅខណៈពេលចូលមើលគេហទំព័ររបស់យើង។
- តើខ្ញុំអាចដកចេញការយល់ព្រមបានឬទេ?
បាទ/ចាស៎។ ប្រសិនបើលោកអ្នកចង់ដកចេញការយល់ព្រមរបស់អ្នក លោកអ្នកនឹងត្រូវការលុបកម្មវិធីឃូគីដែលផ្ទុកនៅលើឧបករណ៍របស់អ្នកនៅក្នុងការកំណត់កម្មវិធីរុករកតាមអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នក។ លើសពីនេះ ផ្លាស់ប្តូរការកំណត់កម្មវិធីរុករកតាមអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នក ដើម្បីបិទកម្មវិធីឃូគីកម្មវិធីឃូគីនៅពេលអនាគត ដើម្បីការពារកម្មវិធីឃូគីពីការរក្សាទុកនៅលើឧបករណ៍របស់អ្នក។
លោកអ្នកអាចហៅទូរស័ព្ទមកយើង ទាក់ទងមកយើងតាមអ៊ីម៉ែល ឬការជជែកផ្ទាល់បានគ្រប់ពេលវេលា ដោយប្រើព័ត៌មានលម្អិតដែលមាននៅលើទំព័រ 'ទាក់ទងយើងខ្ញុំ' ។
ផលិតផលដែលបំពេញគឺជាផលិតផលទាំងនោះ ដែលយើងខ្ញុំរៀបចំពីអ្នកលក់នៅប្រទេសដែលមានហាងលក់ទំនិញ (សហរដ្ឋអាមេរិក ចក្រភពអង់គ្លេស ចិន ជប៉ុន ហុងកុង និងកូរ៉េ)។ ផលិតផលទាំងនេះ នឹងត្រូវប្រគល់ជូនលោកអ្នកតាមការកំណត់ពេលវេលាដែលបានជ្រើសរើស។
ផលិតផលដែលមិនបានបំពេញ គឺជាផលិតផលទាំងនោះដែលផលិតឡើងសម្រាប់លោកអ្នកតាមរយៈអ្នកលក់ភាគីទីបី។ អាជីវករទាំងនេះ មានទីតាំងនៅប្រទេសដែលមានហាងលក់ទំនិញរៀងៗខ្លួន។ ដូច្នេះការប្រគល់ជូនផលិតផលបែបនេះអាចចំណាយពេលពី 10 ទៅ 40 ថ្ងៃ។ យើងខ្ញុំជួយជម្រុញឱ្យបានលឿននូវការប្រគល់ជូនទំនិញនៅពេលការដឹកជញ្ជូនទំនិញត្រូវបានទទួលអគារឃ្លាំងរបស់យើង។
ការដោះស្រាយបញ្ហា
សូមលុបកម្មវិធីឃូគីនៅក្នុងកម្មវិធីរុករករបស់អ្នកមុនពេលលោកអ្នកធ្វើការបញ្ជាទិញ។
- ចូលទៅឧបករណ៍
- លុបប្រវត្តិ
- លុបកម្មវិធីឃូគី
- សូមបន្តដំណើរការបន្ទាប់ពីចាប់ផ្តើមឡើងវិញ/ធ្វើឱ្យកម្មវិធីរុករករបស់អ្នកដំណើរការស្រួលឡើងវិញ។.
វិធីនេះអាចមានខុសគ្នាបន្តិចបន្តួចអាស្រ័យលើកម្មវិធីរុករកដែលលោកអ្នកប្រើ។
ប្រសិនបើលោកអ្នកនៅតែមិនអាចកំណត់ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកបានទេ សូមទាក់ទងក្រុមការងារជំនួយអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ជំនួយបន្ថែម។
សន្តិសុខ
ផលិតផលទាំងអស់ត្រូវបានប្រគល់ជូនអតិថិជនដោយប្រើវិក្កយបត្រតាមអ៊ីនធឺណិតដែលបានបង្កើតនៅពេលការទូទាត់ប្រាក់ជោគជ័យ។
អាសយដ្ឋានប្រគល់ជូនទំនិញទាំងអស់ត្រូវបានកត់ត្រានៅក្នុងប្រវត្តិបញ្ជាទិញ និងផ្ទៀងផ្ទាត់ដោយនាយកដ្ឋានរៀងៗខ្លួនមុនពេលប្រគល់ជូនទំនិញ។
ប្រសិនបើប្រព័ន្ធកំណត់សញ្ញាប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ណាមួយថាជាការក្លែងបន្លំ យើងខ្ញុំផ្ទៀងផ្ទាត់វាដោយការវិភាគប៉ារ៉ាម៉ែត្រទាំងអស់ដែលប្រើប្រាស់ដើម្បីរកមើលការក្លែងបន្លំ។ ក្នុងករណីមានការសង្ស័យ ប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់នឹងត្រូវបានលុបចោល និងសងប្រាក់វិញក្នុងរយៈពេល 7 ថ្ងៃធ្វើការ។
ភាពស្របច្បាប់
គេហទំព័រ Ubuy គឺជាកម្មវិធីពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកសកលស្របច្បាប់ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្តាលរបស់ខ្លួនស្ថិតនៅប្រទេសគុយវ៉ែត។ វាគឺជាកម្មវិធីទិញទំនិញឆ្លងព្រំដែនដែលអាចទុកចិត្តបានដោយមានអ្នកទិញទំនិញរាប់លាននាក់ជុំវិញពិភពលោក ដែលជឿជាក់លើបទពិសោធន៍សេវាកម្មអតិថិជនដ៏ល្អបំផុត
យើងខ្ញុំនៅគេហទំព័រ Ubuy ប្រកាន់ខ្ជាប់យ៉ាងតឹងរ៉ឹងចំពោះពិធីការ និងគោលការណ៍ពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកទាំងអស់នៅតាមបណ្តាប្រទេស 180+ ទាំងអស់ដែលយើងប្រតិបត្តិការនៅទីនោះ។ យើងខ្ញុំព្យាយាមសម្របខ្លួនជានិច្ចទៅនឹងពិភពលោកដែលផ្លាស់ប្តូរជានិច្ចនៅផ្នែកពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក ដោយការផ្លាស់ប្តូរ និងការធ្វើតាមបំណងអតិថិជននូវប្រតិបត្តិការរបស់យើង ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការ និងតម្រូវការទាមទាររបស់អ្នក។
ប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ទាំងអស់បានធ្វើឡើងតាមគេហទំព័រ Ubuy គឺមានសុវត្ថិភាពខ្ពស់។ យើងខ្ញុំប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធបម្លែងលេខកូដកម្រិតខ្ពស់នៅក្នុងដំណើរការទូទាត់ប្រាក់របស់យើង ដើម្បីធានាសុវត្ថិភាព និងការការពារពេញលេញសម្រាប់អតិថិជនដ៏មានតម្លៃរបស់យើង។ ក្នុងករណីមានព្រឹត្តិការណ៍ដែលមិនគួរឱ្យជឿ ឬវិវាទទាក់ទងនឹងផលិតផលដែលមិនត្រឹមត្រូវ ឬខូចខាតនោះ ការសងប្រាក់វិញពេញលេញត្រូវផ្តល់ជូនស្របតាមគោលការណ៍គេហទំព័រ Ubuy។
សូមអរគុណលោកអ្នកចំពោះការគាំទ្រទាំងអស់ដែលលោកអ្នកបានផ្តល់ឱ្យយើងអស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ។ We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
ភាពជឿជាក់
គេហទំព័រ Ubuy បានប្រគល់ជូនកញ្ចប់ជាង 10,500,000+ ចាប់តាំងពីបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2012។ ការប្រគល់ជូនទំនិញបានផ្តល់ជូនអតិថិជនរាប់លាននាក់នូវផលិតផលដែលមានម៉ាកយីហោ និងត្រឹមត្រូវតាមច្បាប់នៅបណ្តាប្រទេសជាង 180 ទូទាំងពិភពលោក។ មានទីស្នាក់ការកណ្តាលនៅប្រទេសគុយវ៉ែត វាផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មគេហទំព័រដែលមានសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យាចុងក្រោយបង្អស់; ដើម្បីផ្តល់ជូន បទពិសោធន៍ទិញទំនិញតាមអ៊ីនធឺណិតក្នុងប្រព័ន្ធមួយ។
គេហទំព័រ Ubuy ផ្តល់ជូនគេហទំព័រដែលមានសុវត្ថិភាពខ្ពស់ដោយមានប្រព័ន្ធបម្លែងលេខកូដកម្រិតខ្ពស់សម្រាប់ដំណើរការទូទាត់ប្រាក់ ដើម្បីធានាសុវត្ថិភាព និងការការពារពេញលេញដល់អតិថិជនដ៏មានតម្លៃរបស់យើង។
ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាការពារសុវត្ថិភាពចុងក្រោយបំផុតគេហទំព័រ Ubuy ដំណើរការលើ HTTPS ដែលជាពិធីការផ្ទេរប្រាក់ដែលមានសុវត្ថិភាពជាង។ ការប្រាស្រ័យទាក់ទងទាំងអស់រវាងកម្មវិធីរុករកតាមអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នក និងគេហទំព័រត្រូវបានបម្លែងលេខកូដ ដែលមានន័យថាប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ទាំងអស់មានសុវត្ថិភាព និងកាន់តែមានសុវត្ថិភាព។ ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនទាំងអស់ត្រូវបានការពារដោយបណ្តាញដែលមានសុវត្ថិភាព ដើម្បីធានាថាព័ត៌មានអតិថិជនទាំងអស់ត្រូវបានរក្សាទុកដោយសុវត្ថិភាព និងសម្ងាត់។
លើសពីនេះ ព័ត៌មានត្រូវបានបម្លែងលេខកូដតាមរយៈបច្ចេកវិទ្យានៃកម្មវិធីស្រទាប់សូខេតការពារសុវត្ថិភាព (Secure Socket Layer (SSL) ) ហើយគេហទំព័រត្រូវបានស្កេនជាប្រចាំ។ ប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ទាំងអស់ត្រូវបានដំណើរការតាមរយៈអ្នកផ្តល់សេវាច្រកចេញចូល ហើយមិនត្រូវបានរក្សាទុក ឬដំណើរការនៅលើម៉ាស៊ីនមេរបស់យើងទេ។
ការការពារការប្រគល់ជូនទំនិញ និងការសងប្រាក់វិញ។នៅគេហទំព័រ Ubuy សុវត្ថិភាពកញ្ចប់ទំនិញរបស់អ្នកមានសារៈសំខាន់ចំពោះយើង។ យើងតែងតែត្រៀមខ្លួនជាស្រេច ដើម្បីដោះស្រាយកញ្ចប់ទំនិញរបស់អ្នកនៅអំឡុងពេលការពន្យាពេលណាមួយដែលអាចកើតឡើងដោយសារតែការពន្យាពេលជើងហោះហើរ ឬអាកាសធាតុមិនល្អ។ យើងធានាថាកញ្ចប់ទំនិញត្រូវប្រគល់ជូនលោកអ្នកតាមរបៀបទាន់ពេលដោយសម្រួលនីតិវិធីនៃការត្រួតពិនិត្យរបស់គយនិងធ្វើការនៅថ្ងៃបុណ្យជាតិផងដែរ។
គេហទំព័រ Ubuy ជឿជាក់លើបទពិសោធន៍សេវាកម្មអតិថិជនដ៏ល្អបំផុត ក្នុងករណីមានព្រឹត្តិការណ៍ដែលមិនគួរឱ្យជឿ ការសងប្រាក់វិញពេញលេញត្រូវផ្តល់ជូនស្របតាមគោលការណ៍ប្រាក់សំណងរបស់គេហទំព័រ Ubuy
សម្រាប់ព័ត៌មានពេញលេញ សូមចូលទៅគេហទំព័ររបស់យើង។ ប្រសិនបើលោកអ្នកមានចម្ងល់ និងសំណួរណាមួយ សូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំគ្រប់ពេលវេលាតាម info@ubuy.com. យើងតែងតែត្រៀមខ្លួន និងរីករាយក្នុងការជួយលោកអ្នក និងមានបទពិសោធន៍ល្អបំផុតជាមួយយើង។